Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1416F086:SSL routines:tls_process_server_certificate:certificate verify failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: operation failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
Londra kundër Eurozonës, kush do të fitojë?
English

Londra kundër Eurozonës, kush do të fitojë?

"Këto pika nuk janë krejtësisht të parëndësishme, por unë nuk do të merresha me shpjegimin e tyre në një mbledhje me votues të zakonshme që janë në mëdyshje në lidhje me politikën e re europiane të Britanisë. Pra, pse është vështirë të pranohet se “casus belli” midis Mbretërisë së Bashkuar dhe partnerëve e saj janë normat financiare?"...

Nga Howard Davies

Që kur Mbretëria e Bashkuar iu bashkua Komunitetit Ekonomik Europian në vitin 1973, pasi Franca tërhoqi veton që kishte vënë Zharl De Gol për anëtarësimin të saj, marrëdhëniet e Britanisë me procesin e integrimit europian kanë qenë të tensionuara. Britanikët, për shkaqe historike dhe kulturore, janë europianë hezitues. Për shekuj me radhë, politika e jashtme britanike është përpjekur t’u shmanget ngatërresave europiane. Por, më e rëndësishmja është se ajo gjithmonë ka pasur tendencën të parandalojë krijimin e një fuqie të vetme dominuese kontinentale - veçanërisht nëse që kjo fuqi mund të ishte Franca. Në të njëjtën kohë, britanikët kolonizuan pjesë të mëdha të globit. Më vonë, pasi dielli po ndriçonte perandorinë e tyre, ata u përpoqën të mbajnë një "marrëdhënie speciale" me Shtetet e Bashkuara. Anëtarësimi në Bashkimin Evropian nuk tregonte besimin e tyre tek integrimi europian, por më tepër një pranim hezitues që strategjia transatlantike kishte vazhduar kursin e saj. Opinionin publik britanik në lidhje me BE-në ka mbetur në rastin më të mirë i vakët. Vitet e fundit, duke zgjedhur të qëndrojë jashtë zonës së monedhës së përbashkët europiane dhe jashtë zonës Shengen (zonë në të cilën evropianët lejohen të kalojnë kufijtë pa pasaporta), Britania e Madhe e ka distancuar veten nga iniciativat e rëndësishme të BE-së. Megjithatë, kryeministri David Kameron befasoi të gjithë duke vënë veton për një traktat të ri të BE më 9 dhjetor dhe duke lënë të 26 shtetet e tjera anëtare të shkojnë përpara me një integrim më të madh fiskal mes tyre. Më e habitshmja ishte se negociatat u rrëzuan mbi detaje të paqarta të rregullave financiare. Për shembull, Kameron kërkoi të vendoste një "vijë të kuqe", nëpërmjet një propozimi sipas të cilit Direktiva e planifikuar për Skemën mbi Garantimin e Depozitave t’i nënshtrohej procedurës së votimit me shumicë të kualifikuar (që do të thotë se asnjë shtet anëtar nuk do të kishte fuqinë e vetos). Kameron gjithashtu kundërshtoi kërkesën që firmat financiare në Londër, edhe pa pasur biznese në shtetet e tjera të BE–së do të mbanin një "pasaportë të vetme( të përbashkët)," e cila do t’u mundësonte atyre të vepronin në çdo vend anëtar, por gjithashtu ato duhet t’u nënshtroheshin rregullave ( financiare sidomos) të shumta të Europës. Këto pika nuk janë krejtësisht të parëndësishme, por unë nuk do të merresha me shpjegimin e tyre në një mbledhje me votues të zakonshme që janë në mëdyshje në lidhje me politikën e re europiane të Britanisë. Pra, pse është vështirë të pranohet se “casus belli” midis Mbretërisë së Bashkuar dhe partnerëve e saj janë normat financiare? Shpjegimi është pjesërisht politik. Partia Konservatore e Kameron përfshin anëtarë, të cilëve ka kohë që “u hanë duart për sherr” me BE-në. Për ta, çdo justifikim do të bënte punë, dhe Komisioneri i BE-së për Tregun e Brendshëm, Michel Barnier, është mbrojtur prej tyre duke ndjekur atë që shumë e shohin si një axhendë rregullatore tepër kufizuese. Kur u zhvillua gara për detyrat në Komisionin Europian në vitin 2009, ish kryeministri i Britanisë së Madhe, Gordon Broun, u paralajmërua nga kolegët e tij për rrezikun që do të sillte lejimi i mbajtjes së postit të komisionerit për Tregtinë e Brendshme nga Franca. Por ai zgjodhi të lobonte për postin e Politikës së Jashtme të BE-së duke mbështetur aleaten e tij të Partisë Laboriste, Baroneshën Ashton. Emërimin e Barnier, Presidenti francez, Nikolas Sarkozi, e përshkroi si "disfatë e kapitalizmit anglo-sakson". Por veç politikës, ka konflikte të tjera thelbësore mes Britanisë së Madhe dhe fqinjit të saj kontinental. Barnier favorizoi direktivat europiane që impononin rregulla uniforme për të gjitha shtetet anëtare - të ashtuquajturat " harmonizim maksimum" i masave. Më parë, direktivat e BE-ishin të prirura të vendosnin një minimum standardesh, të cilat më pas vendet e veçanta mund t’i plotësonin, nëse ata dëshironin. Zyrtarët britanikë janë gjithashtu mjaft të shqetësuar në lidhje me masat që do të detyronin zyrat qendrore financiare, që zhvillojnë bizneset e tyre kryesisht në euro, të vendosen brenda eurozonës. Në të vërtetë, qeveria britanike ishte bërë gati të thërriste në gjyq Bankën Qendrore Evropiane për të shfaqur dyshimet e saj rreth kësaj politike që përpara se të vinte veton për traktatin e ri. Ata mund të kapen në një pikë, ndoshta, propozimi i BQE-së është në kundërshtim me parimet e tregut të përbashkët. Pika kyçe e diskutueshme, megjithatë, është Taksa për Transaksionet Financiare Pan-europiane (FTT), e cila u propozua nga Komisioni Evropian me mbështetjen e Sarkozisë dhe kancelares gjermane Angela Merkel. Nga një perspektivë e Mbretërisë së Bashkuar, FTT është një taksë mjaft e papërshtatshme për të. Në Londër do të rriten rreth 60% deri 70% të të ardhurave vjetore, por BE-ja do t’i shpenzojë një pjesë të mirë të këtyre të ardhurave për të mbështetur financat e eurozonës. Për britanikë, kjo ide nxit ndjenja të ngjashme me ato të gjermanëve, nëse BE-ja do të propozonte një taksë të re mbi sallamin me mëlçi (të gjermanëve), dhe të ardhurat e kësaj takse të shkonin për “çorbën” qendrore. Ata gjithashtu theksojnë se, nëse një FTT u pranua në nivel global, kompanitë financiare shumë shpejt do të emigrojnë nga Londra në Nju Jork. Ky është argumenti më i mirë i përdorur nga Kameron në frontin financiar. Por ai nuk e theksoi këtë fuqishëm, për arsyen e thjeshtë se politikat e taksave në Evropë janë ende subjekt i normave të unanimitetit. Me fjalë të tjera, Britania mund të bllokojë FTT e propozuar pa një protokoll të veçantë. Kjo i jep peshë argumentit se veto e Kameron ishte në thelb një lëvizje politike, me qëllim për të nxitur mbështetjen e tij të brendshme. Ky është një rrezik i madh, duke qenë se Britania e Madhe tani duket se po shkon drejt daljes nga BE-ja. Sigurisht, status quo-ja e re duket e paqëndrueshme, me 26 vende që po shkojnë drejt një integrimi më të madh dhe me vendin e 27, i cili po qëndron mënjanë. Por si do të reagojnë firmat financiare? A do të jenë ato të kënaqur që Londra vendosi për të gjithë ata, edhe pse kërkesat rregullatore të Kameron nuk u pranuan? Apo disa thjesht do fillojnë të kontaktojnë agjentët e zyrave imobiliare për tu gjetur nga një zyrë në Paris apo Frankfurt? Loja - Londra kundrejt eurozonës - vetëm sapo ka filluar. Kjo do të bëhet interesante duke u ndjekur në muajt dhe vitet që vijnë.

NOA

KOMENTE