Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1416F086:SSL routines:tls_process_server_certificate:certificate verify failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: operation failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
METE: Albanian Airlines, reklama çorientuese për ofertat e fluturimeve
English

METE: Albanian Airlines, reklama çorientuese për ofertat e fluturimeve

Tiranë, 4 Gusht 2010 NOA - Komisioni i Mbrojtjes së Konsumatorëve në përgjigje të ankesave të konsumatorëve dhe pas dëgjimit të përfaqësuesve të shoqërive përkatëse mori vendime kundrejt subjektit Albanian Airlines”, - deklaroi sot, Besian Pesha, Drejtor i Përgjithshëm i Politikave Tregtare tek Ministria e Ekonomisë, Tregtisë dhe Energjetikës.

Ai evidentoi se Komisioni shqyrtoi dy publicitete të Albanian Airlines të publikuara në websit-in e kësaj kompanie, të cilat nga përmbajtja e tyre përbëjnë praktika çorientuese për konsumatorin, duke mos dhënë mundësinë e një informacioni të saktë dhe të plotë në lidhje me çmimin përfundimtar që konsumatori duhet të paguajë për një udhëtim të caktuar.

“Komisioni i Mbrojtjes së Konsumatorëve urdhëroi Albanian Airlines të ndalojë menjëherë shkeljen dhe të marrë masat për ndreqjen e praktikave të tilla çorientuese, sipas kërkesave të Ligjit “Për mbrojtjen e konsumatorëve””, - deklaroi z.Pesha.

“Theksojmë se ky Komision po vazhdon hetimin e websit-eve të kompanive të tjera ajrore në lidhje me publicitete të tilla, të cilat do të jenë objekt i shqyrtimit në mbledhjet e tij të ardhshme”, - vuri në dukje z.Pesha.

Drejtor i Përgjithshëm i Politikave Tregtare tha se “forcimi i ligjit dhe zbatimi i tij, komunikimi me konsumatorin dhe bizneset, lidhja e pandërprerë me shoqatat e konsumatorëve, monitorimi dhe ndërhyrja në treg ndaj praktikave të pandershme apo mashtruese tregtare dhe sensibilizimi i të gjithë opinionit publik në lidhje me të drejtat e konsumatorëve dhe instrumentet mbrojtës ndaj tij kanë qenë, janë dhe do të jenë synimet gjatë këtij mandati”.

Komisioni i Mbrojtjes së Konsumatorit, është një instrument i veçantë ligjor dhe që ka tagrin për të marrë vendime dhe vendosur penalitete ndaj subjekteve që operojnë me praktika të pandershme apo jo kundrejt standardeve të shërbimeve ndaj konsumatorit.

r.n/NOA

KOMENTE