Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1416F086:SSL routines:tls_process_server_certificate:certificate verify failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: operation failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
Raporti i IATA-s për 230 kompani ajrore: 4 miliardë $ më pak fitim
English

Raporti i IATA-s për 230 kompani ajrore: 4 miliardë $ më pak fitim

Singapor, 6 qershor, NOA – Një rënie e mëtejshme e të ardhurave për kompanitë ajrore, është shënuar në vlerësimin e fitimeve të tyre për vitin 2011, realizuar nga Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror, IATA.

Në një raport të fundit të saj, të publikuar për 230 kompani ajrore, IATA parashikon fitime në 4 miliard dollarë, në vend të rreth 8.6 miliardë dollarëve në muajin mars.

Konfirmimi erdhi nga drejtori i përgjithshëm i IATA-s, Giovanni Bisignani.

Sipas tij, tërmeti dhe tsunami i 11 Marsit në Japoni, lëvizjet protestuese në Lindjen e Mesme dhe Afrikën e Veriut, si edhe çmimet e larta të naftës, kanë qenë ndër shkaqet kryesore për rënien e vlerësimeve.

Ndërsa vitin e kaluar, fitimet ishin 18 miliardë dollarë, gati 2 miliardë lekë më shumë se sa pritej.

"Projekt-ligji i ri për industrinë ajrore në vitin 2011, parashikon rregulla të reja, të cilat do të rritin me 10 miliard fitimet e saj, duke e çuar total deri në 176 miliardë lekë",

tha Bisignani, gjatë hapjes së takimit vjetor, të Samiti Botëror të Transportit Ajror. Duke shtuar se për vitin 2011, çmimi i naftës mesatar do të jetë 110 dollarë për fuçi.

Bisignani vuri në dukje, duke shpjeguar se vlerësimi ka qenë i rishikuar në përputhje me konsensusin e tregut të ri nga vlera e mëparshme prej 96 dollarësh. Për çdo dollar të rritur në mesataren vjetore, linjat ajrore janë përballur me kosto shtesë prej 1.600.000.000 dollarësh.

Bisignani përsëriti më pas se vlera e karburantit përfaqëson 30 përqind të shpenzimeve për linjat ajrore.

Ndërkaq, industria e transportit ajror në botë, ka paralajmëruar Bashkimin Evropian kundër planit për emëtimet e CO2 për linjat ajrore në Evropë që nga viti 2012.

Bashkimi Evropian ka për qëllim të përfshijë në sistemin e të aviacionit të emisioneve për "tregti" nga viti i ardhshëm, duke detyruar kompanitë ajrore për të blerë leje për emetimin e karbonit mbi një nivel të caktuar.

"BE-ja është duke injoruar ligjin ndërkombëtar", theksoi drejtori i Përgjithshëm i Shoqatës Ndërkombëtare të Transportit Ajror. S

Nga ana e tij, shefi ekzekutiv i Lufthansës, Christoph Franz, theksoi se politika e Bashkimit Evropian për emisionet mund të çojë në konkurrencën e pandershme si rezultat i adoptimit të masave hakmarrëse, duke përfshirë kufizimet e mundshme për të drejtat në fluturim dhe ulje, nga Kina, Amerika e Veriut dhe Rusia.

Lufthansa përfshin shpenzime shtesë deri në nivelin prej 350.000.000 euro në vit, nëse Bashkimi Evropian do ta çojë përpara planin e tij.

"Klima është një problem global, kështu që ne kemi nevojë për zgjidhje globale", shtoi Franz.

n.e/NOA

KOMENTE