English

Manuel Castells, sociologu me famë botërore, analizon rritjen e kulturave alternative ekonomike

Prof Manuel Castells është konsideruar si një nga sociologët më të cituara në botë. Kur shumica prej nesh janë ende duke luftuar për të lidhur modem-at tona në vitet 1990, akademiku spanjoll dokumentonte ngritjen e rrjetit të shoqërisë duke studiuar ndërveprimin midis përdorimit të internetit, kundër-kulturë, lëvizjet protestuese urbane dhe identitetit personal.

Redaktori i lajmeve ekonomike Paul Mason intervistoi Prof Castells në frontin e një audience në London School of Economics për Analizë në BBC Radio 4 lidhur me librin e tij: "Kulturat e krizës ekonomike".

Prof Castells sugjeron se ne mund të jemi gati për të parë shfaqjen e një lloji të ri të kapitalizmit, me rritje nga bizneset e kundër-kulturave të 20 viteve të fundit.
Gjatë intervistës së tij ai është munduar të shpjegojë përmes një përmbledhje atë që ka dashur të trajtojë në librin e tij.
"Kur unë përmend këtë kulturë alternative ekonomike, kjo është një kombinim i dy gjërave.

"Një numër i njerëzve e kanë bërë këtë, për një kohë mjaft herë tashmë, sepse ata nuk pajtohen me pakuptimësitë e jetës së tyre. Tani nuk është diçka tjetër -. Ajo është ushtri e konsumatorëve të cilët nuk mund të konsumojnë.

"Dhe, prandaj, ata nuk konsumojnë - ata nuk kanë të holla, ata nuk kanë kredi, ata nuk kanë asgjë - atëherë ata përpiqen të paktën të bëjnë ndjenjën e jetës së tyre duke bërë diçka të ndryshme.

"Pra, kjo është për shkak të nevojave dhe për shkak të vlerave - dy gjëra së bashku -. Kjo është arsyeja pse ajo është zgjeruar".

"Nëse ne duam të punojmë për të fituar para, të konsumojmë, kjo është sepse ne besojmë, se duke blerë një makinë të re ose duke blerë një televizor të ri ose një banesë të madhe, ne do të jemi të lumtur. Kjo është një formë e veçantë e kulturës.

"Në të kundërtën ... njerëzit kanë përmbysur idenë: çfarë është e rëndësishme në jetën e tyre nuk mund të blihet, në shumicën e rasteve, por ata nuk kanë zgjedhje më, sepse ata janë bllokuar tashmë në një makinë..

"Çfarë ndodh kur makina nuk është duke punuar më? Njerëzit thonë, 'edhe unë jam me të vërtetë budalla. Harxhoj kohën time për gjëra të pakuptimta".

Sa i madh është ky ndryshim kulture?

"Kjo është themelore, sepse ajo shkakton një krizë të besimit të të dy fuqive të mëdhaja të botës sonë: sistemit politik dhe sistemi financiar.

Njerëzit nuk besojnë se ku ata vënë paratë e tyre dhe ata nuk u besojnë atyre që ata delegojnë në aspektin e votës së tyre.

"Kjo është një krizë e besimit dhe dramatike nëse nuk ka besim, nuk ka shoqëri.

"Ajo që ne nuk do të shohim është kolapsi ekonomik në vetvete, sepse shoqëritë nuk mund të punojnë në një vakum social. Nëse institucionet ekonomike nuk punojnë, nëse institucionet financiare nuk punojnë, marrëdhëniet e pushtetit që ekzistojnë në shoqëri ndryshojnë sistemin financiar në mënyrë të favorizuar në sistemië financiar dhe kjo nuk rrëzohet. Njerëzit bien në kolaps dhe jo sistemi financiar.


Ideja është që bankat gjithmonë do të jenë mirë, por ne nuk do të jemi mirë. Pra, ka një ndryshim kulturor, madje tepër i madh. Mosbesim total në institucionet e financës dhe politikës.

"Disa njerëz fillojnë tashmë jetojnë ndryshe si ata munden, sepse ata duan mënyra alternative të jetës, sepse ata nuk kanë ndonjë zgjidhje tjetër.

"Ajo që unë i referohem është në lidhje me vëzhgimin e një prej studimeve të mia të fundit te njerëzit që kanë vendosur të mos presin për revolucion - për të filluar të jetojnë ndryshe - do të thotë zgjerimin e asaj që unë e quaj 'në praktikat jo-kapitaliste" një term teknik.

"Ato janë praktikat ekonomike, por ata nuk kanë një motivim për-fitim - të tilla si rrjetet e shkëmbimit, të tilla si monedhat sociale; kooperativat; vetë-menaxhimit, rrjetet bujqësore; ndihmojnë njëri-tjetrin thjesht në aspektin se dëshirojnë të jenë së bashku; rrjetet e ofrimit të shërbimeve të lira për të tjerët, në pritje që dikush do të ofrojë për ju.
Gjithë kjo ekziston dhe është duke u zgjeruar në të gjithë botën."

KOMENTE