Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: Connection refused in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
Probiotikët. Çfarë janë, rëndësia e madhe për organizmin dhe ku gjenden
English

Probiotikët. Çfarë janë, rëndësia e madhe për organizmin dhe ku gjenden

Blerina Bombaj, Dietologe Klinike: Probiotiket jane mikro-organizma te cilet mendohen shume te dobishem per organizmin tone. Ata jane te disponueshem ne ushqime dhe suplemente. Organizmi yne behet "pale" natyrshem me keto mikrogjallesa.

Aparati yne tretes eshte shtepi per me shume se 400 lloje te ndryshme bakteresh. Ata ndihmojne zorret tona te funksionojë mire dhe tretja te jete sa me e mbare. Ne besojme se probiotiket ndihmojne edhe sistemin tone imunitar.

Si funksionojne probiotiket?

Mendohet se shume probleme te zorreve mund te vijne nga crregullimi I ekuilibrit te baktereve te mira ne aparatin tone tretes. Kjo gje mund te ndodhe nga nje infeksion ose nga marrja e antibiotikeve. Zorret tona mund te semuren edhe kur shtresa e siperfaqes se tyre demtohet. Marrja e probiotikeve mund te ndihmoje. Ata mund te ndihmojne gjithashtu edhe duke eliminuar baktere qe shkaktojne diarre.

Probiotiket dhe Imuniteti!

Ka evidenca te mjaftueshme qe bakteret e mira te aparatit tretes forcojne sistemin imunitar. Ne shoqerite perendimore ku kushtet e higjenes jane te standarteve shume te larta verehet nje rritje drastike e semundjeve auto-imunitare. Probiotiket mund te nxisin ne menyre shume pozitive sistemin imunitar.

Probiotiket ndihmojne ne shume situata!

Ato me te evidentuarat jane:

Trajtimi I diarrese se femijeve
Trajtimi I ulceres
Parandalimi I diarrese se shkaktuar nga antibiotiket si dhe nga infeksione
Trajtimi dhe parandalimi I ekzemes se shkaktuar nga allergjia ndaj qumeshtit te lopes
Forcimi I sistemit imunitar


Ushqimet qe ofrojne baktere te domosdoshme per aparatin tretes!

Kosi:

Jemi mesuar ta zgjedhim kosin per kalciumin qe na jep per te forcuar kockat. Kemi akoma nje arsye me shume per ta konsumuar kete ushqim te mrekullueshem, per te perftuar mikroorganizmat qe ai permban te cilet ndihmojne shume ne balancimin e flores sone. Por kujdes: kosi te jete sa me natyral dhe I fresket, pa ngjyroses dhe pa sheqer!

Lakra turshi:

Lakra turshi e bere vete dhe e pa-pasterizuar permban mikro-organizma te mire per shendetin tone, te ndryshem nga kosi. Por kujdes: turshite permbajne shume kripe prandaj mos e ekzagjeroni me sasite!

Djathi I bute:

Nderkohe qe mikro-organizmat e ushqimeve, edhe ata te miret per ne, eliminohen nga aciditeti I stomakut, disa prej tyre si lactobacillus I djathit te tipit Guda eshte mjaft I forte per te rezistuar. Djathi mund te sherbeje edhe si nje transportues I mire I probiotikeve.

Buka me fare:

Brumi I ardhur me fare buke ben nje buke shume me te shendetshme sesa kur behet me maja pikerisht sepse permban probiotike.

Turshite e ndryshme:

Kur behen ne shtepi, pa perdorur uthull e cila I eliminon mikro-organizmat, jane shume me te preferuar dhe ndihmojne aparatin tretes me se miri.

Probiotiket mund te merren edhe si tableta:

Per te perfituar te gjithe benefitet e probiotikeve mund ti marrim edhe nga tabletat e gatshme. Kujdes: sigurohuni per origjinen dhe permbajtjen.

PRE- BIOTIKET:

Ne ndryshim nga probiotiket te cilet jane vete mikro-organizmat e dobishem per shendetin tone, prebiotiket jane lende ushqyese per keto mikro-organizma duke ndihmuar zhvillimin e tyre ne aparatin tone tretes. Ushqime qe permbajen prebiotike jane bananet, fasulet, tershera, vera e kuqe, mjalti dhe asparaget. Duke perfshire rregullisht keto ushqime ne dieten e perditshme arrijme t'I japim aparatit tone tretes nje dore mjaft te mire ne punen e tij te palodhur!

KOMENTE