Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1416F086:SSL routines:tls_process_server_certificate:certificate verify failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: operation failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
OSSH: Qytetarët ankohen më shumë se s'u venë faturat e energjisë, sesa shifrat e tyre
English

OSSH: Qytetarët ankohen më shumë se s'u venë faturat e energjisë, sesa shifrat e tyre

Tiranë, 16 prill, NOA - Nga 8975 ankesa që i janë paraqitur Operatorit të Sistemit të Shpërndarjes së energjisë elektrike në tre muajt e parë të vitit nga i gjithë vendi, vetëm 12.5 % e tyre figuron të jetë për faturat e energjisë.

Ky ka qenë reagimi i këtij institucioni pas listës së gjatë që i ka mbërritur me ankesat e qytetarëve për një shërbim jo të favorshëm ndaj tyre në kuadrin e furnizimit me energji elektrike.

Sipas burimeve nga Operatori i Sistemit të Shpërndarjes së energjisë elektrike, pjesa që prek direkt buxhetin e qytetarëve dhe që ka të bëjë konkretisht me mbifaturimin, faturimin aforfe apo leximin e pasaktë, zë vetëm 12.4 për qind të të gjithë ankesave në të gjithë vendin.Â

Ndërkohë, sipas shifrave zyrtare, një problem që duket se nuk po merr zgjidhje nga ana e OSSH-së është mosmarrja e faturës së energjisë elektrike nga qytetarët, çështje që zë 61 për qind të të gjitha ankesave të konsumatorëve.Â

n.e/NOA

Â

KOMENTE