Studimi: Planeti Mars, pas 1000 vitesh mund të jetë i banueshëm

Uashington, 22 janar, NOA - Shkencëtarët që punojnë për NASA, agjencia e hapësirës në Shtetet e Bashkuara, janë të bindur se planetin Mars mund një ditë të bëhet jetë normale. Kështu shkruan për çështjen në fjalë revista "National Geographic Deutschland", e cila sqaron sesi kjo do të shkaktohet nga efekti serë i ngrohjes së atmosferë së Tokës. Duke dhënë afat konkret për rifillimin e jetës normale në planetin Mars, shkencëtarët japin kohën e pas një mijëvjeçari.

Sipas tyre, nxehtësia e lëshuar për shkak të dioksidit të karbonit që shtrihet në dy polet e Tokës, shkakton dukurinë e rënies së meteorëve në orbitë rreth Marsit.

Kështu, pasi të keni arritur një nivel të mjaftueshëm të CO2 për të rritur temperaturat mbi zero, në Tokë do të fillojnë shira dhe ujëra do të rrjedhin në sipërfaqen e saj. Kështu, të dërguara nga bakteret e Tokës në Mars do nisin algat e para, e më pas pemët dhe bimët, ndërsa fuqia për qytetet në ndërtim mund të jepet nga stacionet e energjisë bërthamore, mullinjtë me erë apo reaktorë fusion.

Në atë kohë një pjesë e popullsisë së tokës mund të transferohet në planetin e kuq ku siç shkruan "National Geographic" Deutschland - madje edhe pas një mijë vjet të ngrohjes globale, banorët do ta përdorin si një stacion për të lëvizur jashtë.

n.e/NOA