Warning: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
Kafja parandalon tumorin në gji
English

Kafja parandalon tumorin në gji

Stokholm, 13 Maj NOA - Një tjetër hulumtim i ri në avantazh, i është shtuar literaturës shkencore të kafes, ku disa shkencëtarë e konsiderojnë si të nevojshme ndërsa shumë të tjerë janë kundër saj.

Këtë herë studiuesit kanë bërë të ditur se konsumimi i kafes tek fermat në moshë i ndihmon ato në luftën kundër kancerit në gji, por diçka e tillë nuk mund të provohet përjashtuar këtu vetëm mundësinë e statistikave të nxjerra, që për fat të keq nuk funksionojnë me të gjitha llojet e tumorit në gji.

Ky është rezultati që njoftohet nga Instituti Karolinska në Stokholm, ku përgjatë studimit janë vëzhguar më shumë se 5 mijë femra mbi moshën 50-vjeçare, me një kujdes të veçantë tek shëndeti i tyre dhe në atë çka konsumonin.

Është bërë e ditur se konsumimi i kafes ka një ndikim pozitiv kundrejt tumorit, madje 5 filxhanë në ditë e reduktojnë rrezikun e tumorit me rreth 20%.

r.b/NOA

KOMENTE