NASA po studion se si astronautët të marrin një ushqim të freskët në Mars

Nasa është duke planifikuar një "menu për në Mars) - dhe astronautë me siguri do të jenë të kënaqur në misionin tjetër gjatë kthimit në planetin e kuq në vitin 2030.
Maya Cooper, një shkencëtar i lartë, është duke planifikuar menu me ekspertë nga NASA - dhe kjo përfshin tofu proshutë, vezë të fërguara, kek-karamel, limona, patate të skuqura dhedhe biskota me gjalpë.

Koha për të shkuar në Mars merr gjashtë muaj dhe astronautët do të duhet të qëndrojnë atje 18 muaj dhe pastaj do t'i duhen edhe gjashtë muaj për t'u kthyer në Tokë.
Pjesa më e madhe e ushqimit do të konservohet dhe e ngrirëdhe e tharë - klasik 'ushqim hapësire'. Por disa yndyrna që do të kënaqin aostronautët do të krijohen në serra kur ata të arrijnë atje në planetin e kuq.
"Ata në fakt përdorin një sistem hydroponic, ata rritin llojin e ushqimit në raft-si infrastrukturë dhe se janë të pasur me lëndë ushqyese, thotë Cooper. 'Kjo është bërë tani këtu në SHBA "

Pra kjo do të thotë që austronautët do të ushqehen mirë dhe do të kenë ushqime të shëndetshme ashtu si dhe në tokë

Ata do të hanë patate të skuqura, vezë të skuqura, pica, ëmbëlsira, sallatë me domate pra një menu e pasur.

Kjo bëhet pasi koha e vajtjes në Mars është e gjatë dhe nuk mund të dërgohen vazhdimisht ushqime nga Toka ashtu siç ndoh me të tjerët që fluturojnë në hapësirë dhe koha është deri në 3-4 ditë.

Shkencëtarët janë optimistë për studimet e tyre lidhur me pregatitjen e ushqimeve në këtë mënyrë.
Prioritet i lartë është që astronautët të marrin sasinë e duhur të kalorive ushqyesve, të kalorive minerale për të ruajtur shëndetin e tyre fizik dhe performancës për jetën e misionit, tha Cooper.