Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1416F086:SSL routines:tls_process_server_certificate:certificate verify failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: operation failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
Krem vaginal, që të kthen ndjesinë e virgjërisë
English

Krem vaginal, që të kthen ndjesinë e virgjërisë

Një kompani indiane ka nisur të reklamojë atë që pretendon se është kremi i parë që forcon vaginën duke thënë se ai do t'i bëjë gratë të ndjehen "si një virgjëreshë" përsëri. Kompania thotë se ai rrit fuqizimin e grave, por kritikët thonë se ai është duke bërë të kundërtën, raportojnë mediat nga Mumbai.

Një video që ka filluar të shfaqet në mediat indiane tregon një vajzë e cila pas përdorimit të kremit, kërcen dhe ndihet e lumtur se emocionet që ka përjetuar ajo gjatë një mardhënie seksuale ishin njëlloj me ato që përjetoi kur humbi virgjërinë dhe shihet të blerë produkete online.

Kjo Video është projektuar të tregojë kremin si një produkt për "përtëritje vaginale dhe shtrënguese", i cili ka nisur këtë muaj në Indi.

Kompania në Mumbai me bazë farmaceutike Ultratech, thotë se ai është i pari i këtij lloji në Indi (kremra të ngjashëm janë tashmë në dispozicion në pjesë të tjera të botës të tilla si SHBA) dhe ky mbush një boshllëk në treg.

Pronari i Ultratech, Rishi Bhatia, thotë se kremi "18 again", i cili është shitur për rreth 44 dollarë, përmban përbërës natyralë, duke përfshirë pluhur të artë, aloe vera, bajame dhe shegë, dhe ka qenë i testuar klinikisht.

"Ky është një produkt unik dhe revolucionar i cili gjithashtu punon për ndërtimin e besimit të brendshëm në një grua dhe nxitjen e vetë nderimit të saj," thotë zoti Bhatia, duke shtuar se qëllimi i produktit është që të "fuqizojë gratë".

Z. Bhatia thotë se produkti nuk pretendon për të rikthyer virgjërinë e një gruaje, por për të rivendosur emocionet e të qenit e virgjër.

"Ne vetëm themi," ndjehem si një virgjëreshë '- kjo është një metaforë Ajo përpiqet të sjellë përsëri atë ndjenjë kur person është 18 vjeç (mosha e lejuar kur duhet për të humbur virgjërinë).

Por strategjia e kompanisë ka tërhequr kritika nga disa mjekë, grupe të grave dhe të mediave sociale , të cilët thonë se produkti përforcon pikëpamjen e mbajtur gjerësisht në Indi që seksi para-martesor është një tabu e cila shihet edhe si mëkatar nga disa.

"Ky lloj kremi është i pakuptimtë dhe mund të japë te disa gra një kompleks inferioriteti," argumenton Annie Raja nga Federata Kombëtare e Grave indiane, e cila lufton për të drejtat e grave në vend.

KOMENTE