Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1416F086:SSL routines:tls_process_server_certificate:certificate verify failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153

Warning: file_get_contents(https://www.njoftime.net/service/xml-last-ads/): failed to open stream: operation failed in /var/www/vhosts/lajme.gen.al/httpdocs/v2/site/controllers/genel.php on line 1153
Si të inkurajoni, motivoni dhe mbështetni njerëzit në organizatën tuaj
English

Si të inkurajoni, motivoni dhe mbështetni njerëzit në organizatën tuaj

Shumica e udhëheqësve pranojnë se njerëzit janë pasuria më e rëndësishme e një organizate. Sfida për të gjithë udhëheqësit, megjithatë, është nëse sjelljet e tyre dhe qëndrimet ndaj ekipit të tyre pasqyrojnë këtë besim.

Në biznes, njerëzit duhet të trajtohen si asete dhe jo si kosto. Asetet ndihmojnë të gjenerojnë të ardhura dhe fitime dhe nëse kujdeseni akoma më shumë ata krijojnë investime në vazhdim.
Shpenzimet, në anën tjetër, reduktojnë fitimet dhe kështu duhet të mbahen në minimum. Duke besuar se njerëzit janë asete nënkupton njohjen sa të rëndësishëm janë për suksesin e një organizate dhe sa e rëndësishme është të kujdesesh për ta dhe për të investuar në to.

Një formë e madhe e investimeve në njerëz është të sigurojë trajnim dhe zhvillimin e mundësive për të ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e tyre dhe sjelljet në mënyrë që ata mund të kontribuojnë edhe më shumë për suksesin në ekip.

Liderët duhet të reflektojnë me kujdes në nivelin e mbështetjes personale që ato ofrojnë për njerëzit në ekipin e tyre. Ata duhet të sfidojë veten duke bërë pyetje të tilla si:

Sa në dispozicion jam, dhe a jam unë me të vërtetë gati upër të biseduar me mua dhe të kërkojnë këshillën time dhe inkurajimin tim?

A kam të vërtetë kanë një politikë të dyerve të hapura, ku kam mirëpritur njerëzit apo është politika pak më shumë se një banalitet?
A jm unë në dispozicion për të dhënë mbështetjen e njerëzve që ata kanë nevojë, kur ata kanë nevojë për atë?

Megjithatë, duke qenë në dispozicion dhe që ka "derën e hapur" në të vërtetë është një gjë, por është kjo e mjaftueshme? Problemi i mundshëm është se ajo vë barrë mbi njerëzit e tjerë për të bërë përpjekje për të shkuar dhe të shohin liderin e tyre kudo që ai / ajo mund të jetë. Disa njerëz mund të qëndrojnë jashtë për shkak se ata nuk duan të shqetësojnë liderin e tyre, ndërsa të tjerët mund të jenë të shqetësuar në lidhje me ndërprerjen e udhëheqësit të tyre në një kohë që ai është i zënë.

Prandaj, liderët duhet të bëjnë veten më të arritshëm për njerëzit brenda ekipit të tyre dhe të bëjnë përpjekje për të shkuar atje ku skuadra e tyre është dhe jo të presin që ekipi i tyre të vijë për t'i vizituar ata. Udhëheqësit duhet të vizitojnë pjesë të ndryshme të organizimit, të takohen me njerëz, dhe jo të favorizojnë vetëm disa, duke marrë kohë për të gjetur kohën se si njerëzit mendojnë, si ndjehen, pra të ofrojnë fjalë inkurajimi dhe këshilla. Liderët nuk duhet të nënvlerësojnë rëndësinë e vizitave personale për të motivuar njerëzit dhe ata duhet të sigurohen se stafi i tyre është mjaft i rëndësishëm se kontributi i tyre është primar.

Si të motivoni njerëzit në mënyrë efektive

Pra kuptimi i ndjenjave të njerëzve nga ana e liderit do të jetë një motivim mjaft i maddh për ta dhe mjaft i frytshëm për organizatën. Qëndrimi afër me ta dhe trajtimi i tyre si individë mund të ketë një efekt të rëndësishëm në punën e tyre. Në mënyrë efektive për të motivuar të tjerët përfshirë se çfarë njerëzit duan, dhe nuk duan, nga puna e tyre, kërkon të kalosh kohë me ta duke folur dhe dëgjuar hallet, problemet dhe opinionet e tyre, jo vetëm një herë, por shpesh. Pasi një udhëheqës gjen se çfarë do të përmirësojë në motivimin e një personi, atëherë ai / ajo mund të bëjë diçka për këtë.

Për disa njerëz, kjo është e rëndësishme që ata janë të pranuar haptas nga udhëheqësit e tyre. Për të tjerët, jo, mjafton të dinë se udhëheqësi është atje dhe i gatshëm për të mbështetur ata dhe të qëndrojë me ta. Në çfarëdo mënyrë udhëheqësit duhet të ofrojnë mbështetje, fokusi i tyre duhet të jetë për të siguruar një shembull pozitiv për të promovuar një kulturë të mbështetjes reciproke brenda ekipit të tyre.

Shfaqja e mbështetjes

Theksi është në mbështetje. Udhëheqësit duhet të përpiqen të shmangin duke u thënë njerëzve se çfarë duhet të bëjnë apo si ta bëjnë atë dhe kështu të shmangi krijimin e një marrëdhënie të varur. Udhëheqësit duhet të nxisin ekipin e tyre të mendojë për veten e tyre me anë të çështjeve, por duke ja bërë të qartë se ata kanë mbështetjen e liderit të tyre. Ata duhet të nxjerrin në pah pozitiven dhe për të inkurajuar njerëzit që të mendojnë përgjatë linjave të asaj që mund ose duhet të bëhet më tepër se në atë që nuk mund ose nuk duhet të bëhet.

Udhëheqësit duhet të bëjnë të qartë se ekipi i tyre nuk ka asgjë për të patur frikë, sepse frika inkurajon njerëzit që të sillen pasive, për të fshehur gabimet, për të fajësuar të tjerët dhe kështu dekurajon transparencë dhe ndershmëri. Nivelet në rritje të motivimit dhe vetë-respekti nga njerëzit të cilët kanë përfunduar me sukses detyrat dhe projektet të bazuara në iniciativën e tyre sesa udhëzimin e kryerjes nga dikush tjetër është shumë e rëndësishme.

Kur gjërat shkojnë keq, atëherë udhëheqësit duhet të mbështesin hapur njerëzit e shqetësuar. Ata duhet të kenë guximin për të ngritur çdo person në ekipin e tyre, për t'i mbështetur ata, kur ata bëjnë gabime dhe të tregojnë besnikëri të vërtetë për ta.

KOMENTE