English

Avokati i Popullit të BE: Evropianët po i shtojnë ankesat ndaj Komisionit Evropian

Bruksel, 2 nëntor, NOA - "Unë dua të jem në shërbim të qytetarëve". Kështu është shprehur gjatë një interviste për Parlamentin Evropian, Avokati i Popullit të Bashkimit Evropian, Nikiforos Diamanduros, pasi ka paraqitur buxhetin vjetor për vitin 2010, gjatë seancës plenare të mbajtur në këtë institucion. Anëtarët e përgëzuan punën e bërë prej tij, duke vënë gjithsesi në dukje me shqetësim rritjen e numrit të ankesave kundër Komisionit Evropian.

Në vitin 2010, evropianët kanë më pak pretendime të paraqitura se vitin e kaluar. Pse?

”Shumica e njerëzve në fakt, nuk e dinë se cilat janë kompetencat e Avokatit të Popullit të BE-së. 70% e ankesave që marr janë për shkak të Avokatit Kombëtar të Popullit. Por ankesat që unë mund të pranoj, duhet të lidhen me shkelje të një ligji të Bashkimit Evropian, nga një institucion evropian. Për të shmangur keqkuptimet, unë kam riorganizuar tërësisht faqen e internetit të Avokatit të Popullit duke e bërë atë një udhëzues interaktiv që mund të ofrojnë përgjigje për ata që duan të dërgojnë një ankesë”.

Ankesat e shqyrtuara në vitin 2010, ishin drejtuar kryesisht për to? ”Akuzat mund të ndahen në pesë kategori: mungesa e kontratave, transparencës dhe grantet, ankesa nga punonjësit e institucioneve evropiane, Zyra e Personelit Evropian Selection (EPSO) dhe Roli i Komisionit si kujdestar të Traktateve. Të gjithë qytetarët mund të paraqesin ankesat nëse ata besojnë se Komisioni nuk arriti të ndjekë procedurat e sakta ose kur një anëtar nuk vepron në përputhje me ligjin e BE-së.

Edhe Avokati i Popullit merr kritika për mosndjekjen e udhëzimeve të tij nga institucionet evropiane?

”Monitorimi nga afër i mënyrës në të cilën institucionet i përgjigjen kritikave të mia. Gjashtë muaj pas një njoftimi, të kërkojë një raport për të parë se çfarë është bërë. Një strategji është për të mbajtur një dialog të vazhdueshëm me qytetarët që ankohen. Traktati i Lisbonës e vë theksin në dialogun me qytetarët. Përfaqëson një institucion që merret me ankesat në nivel evropian, është logjike që të mendojnë për forcimin e marrëdhënieve me qytetarët dhe për t’u dërguar institucioneve të tjera evropiane për të ndjekur ne në këtë ndryshim”.

Çfarë ju pëlqen më shumë në lidhje me punën tuaj? ”Më pëlqen të punoj për profesionistin e shërbimit civil, i cili i di rregullat e lojës. Edhe kur institucionet evropiane nuk e dinë ligjin mjaft mirë, unë gjithmonë mund të negocioj për të krijuar një dialog. Kjo punë më lejon mua që të arrij tek qytetarët e 27 vendeve, përveç atyre të vendeve kandidate. Më pëlqen t’u shërbejë qytetarëve”.

Ankesat e qytetarëve evropianë për vitin 2010? ”* Rreth 85% e ankesave janë marrë dhe dërguar nëpërmjet internetit

* Shumica e ankesave janë nga Luksemburgu, ndërsa britanikët janë qytetarët evropianë, me më pak ankesa tek Avokati o Popullit.

* 219 ankesa janë bërë ndaj Komisionit Evropian, 35 kundër EPSO, 22 kundër Kuvendit.

* 52% të rasteve janë kryer në tre muaj”.

Përshtati:n.e/NOA

KOMENTE